گروه مؤسسات قرآنی مردمنهاد: بههمت دارالقرآن امام رضا(ع) تهران دوره آموزش حفظ قرآن با حضور 100 مربی در امامزاده باغ فيض تهران برگزار میشود.
حاتم رجبی، مديرمسئول دارالقرآن امامرضا(ع) تهران در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: بههمت دارالقرآن امام رضا(ع) تهران دوره آموزش حفظ قرآن در امامزاده باغ فيض تهران برگزار میشود.
وی در ادامه با اشاره به مخاطبان دوره افزود: اين دوره ويژه مربيان است و با حضور 100 نفر از مربيان متقاضی شركت در اين دوره برگزار میشود.
رجبی تصريح كرد: اين دوره به حفظ جزء 30 قرآن اختصاص يافته و به مدت 10 روز آموزشی در اين امامزاده برگزار میشود و فراگيران به حفظ آيات الهی میپردازند.
مديرمسئول دارالقرآن امام رضا(ع) تهران اظهار كرد: كلاسهای آموزشی اين طرح طبق برنامهريزی اين مركز قرآنی از اول شهريورماه سال جاری آغاز میشود.