حجتالاسلام و المسلمين سيدعلی ولايتینسب، سرپرست اداره تبليغات اسلامی اقليد در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، از افتتاح كلاسهای آموزش حفظ قرآن كريم در اين شهرستان خبر داد و گفت: مركز قرآنی نورالهدی وابسته با اداره تبليغات اسلامی اقليد يك دوره كلاس حفظ قرآن كريم را بهصورت يك ساله در اين شهرستان آغاز كرد.
وی افزود: جهت برگزاری اين دوره 18 نفر قرآنآموز ثبتنام كردهاند كه در هفته سه جلسه با حضور اساتيد مجرب شهرستان برگزار میشود.
حجتالاسلام ولايتینسب خاطرنشان كرد: مركز قرآنی نورالهدی در طبقه دوم اداره تبليغات اسلامی اقليد با مسئوليت صالح شفيعی از اول شهريور آغاز بهكار كرده است.
سرپرست اداره تبليغات اسلامی اقليد در بخش ديگری از سخنان خود بر ضرورت آموزش قرآن كريم تأكيد كرد و گفت: آموزش قرآن باعث افزايش بركات برجان و روح و حتی جسم انسان میشود و معرفت انسان را نسبت شناخت پروردگار بالا میبرد.
وی تصريح كرد: در جوامع كنونی كه ارتباطات و تكنولوژی افكار جوانان را تسخير كرده است، قرآن میتوانند نور هدايتی برای مقابله به تهاجمات فرهنگی دشمنان باشد.