به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، حجتالاسلام والمسلمين حسن بابايی، دبير ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه ولايت و امامت و به همت كميته تشكلهای مردمی ستاد غدير همايش خانوادگی سبك زندگی ولايی در اصفهان برگزار شد.
وی عنوان كرد: اين مراسم با حضور استاندار و مسئولان محلی و با همت ستاد غدير، مؤسسه امام مبين بنياد بينالمللی غدير برگزار شد.
حجتالاسلام بابايی گفت: يكی از مصوبات ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی اصفهان به مناسبت عيد غدير خم ترويج سبك زندگی ولايی بود كه همايش خانوادگی سبك زندگی ولايی به همين منظور برگزار شد.
وی اظهار كرد: همچنين جشن علوی با حضور امت خداجو در ميدان تاريخی امام علی(ع) برگزار شد كه اين مراسم با قرائت دعای ندبه شروع و با اجرای برنامههای شاد و متنوع ادامه پيدا كرد و در پايان به 1334 نفر هدايايی اعطا شد.
حجتالاسلام بابايی با اعلام اينكه مراسم جشن علوی نيز در مسجد اميرالمؤمنين(ع) درچه اصفهان برگزار شد، بيان كرد: ابلاغ پيام غدير وظيفه هر مسلمان بصير و ولايتی است.
وی در اين مراسم ضمن تبيين واقعه غدير و استمرار آن تا زمان حال در مورد نقش ولايت در جامعه مطالبی را بيان كرد.
اين مقام مسئول ولايت فقيه را استمرار ولايت انبيا و ائمه(ع) اعلام كرد و گفت: با پشتيبانی از ولايت فقيه از پيچ تارخی به سلامت عبور خواهيم كرد و به تمدن نوين اسلامی انشاءالله خواهيم رسيد.
وی يادآور شد: همچنين خيمههای ولايت در اصفهان پذيرای جشنهای غديرانه شد. اين خيمهها در ميادين و چهارراههای اصفهان توسط ستاد مردمی غدير نصب و با توزيع شربت و شيرينی و ارائه محصولات فرهنگی غدير جلوه خاصی به شهر داده بودند.