کد خبر: 1308754
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۳

يادواره شهدا در سرپل ذهاب برگزار شد

روز گذشته، 5 آبان‌ماه يادواره شهدای پايگاه شهيد احمدی حوزه مقاومت بسيج امام حسن مجتبی(ع) سرپل ذهاب در جمع خانواده‌های شهدای اين شهرستان برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمانشاه، روز گذشته، 5 آبان‌ماه يادواره شهدای پايگاه شهيد احمدی حوزه مقاومت بسيج امام حسن مجتبی(ع) سرپل ذهاب در جمع خانواده‌های شهدا، ايثارگران و بسيجيان اين شهرستان برگزار شد.


در اين مراسم حجت‌الاسلام محمدمهدی مرادی، رئيس اداره تبليغات اسلامی سرپل ذهاب گفت: جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس، مركزی برای تخليه دل از هرگونه رنگ و ننگ است و رزمندگان ما در جبهه‌ها درس خدا شناسی آموختند.


وی با اشاره به اين‌كه شهدا بهار زندگی خود را وقف بهترين آرمان‌ها كردند، افزود: آنان به ما آموختند كه چگونه بايد مردانه زندگی كنيم و در مسير خداوند گام برداريم.


رئيس تبليغات اسلامی سرپل ذهاب با تأكيد بر اهميت برگزاری چنين مراسمی گفت: يادواره شهدا در راستای ترويج فرهنگ ايثار از اهميت ويژه‌ای برخوردار است و برگزاری اينگونه آيين‌ها به‌منظور گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام و آشنايی نسل جديد با ايثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس از ضروريات امروز جامعه است.

captcha