به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه يزد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان يزد، نمايشگاه آثار هنری سيدعلی چيتی با عنوان «به ياد پدر» 5 آبانماه در آستانه ماه محرم با حضور امامی ميبدی، سرپرست حوزه هنری استان یزد و جمعی از هنرمندان در نگارخانه حوزه هنری این استان گشايش يافت.
مرحوم سيدمهدی چيتی كه درسال 1384 چشم از جهان فروبست، از نقاشان برجسته يزد و ايران بود كه در زمينه نقاشی روی مخمل و خلق پردههای مذهبی و عاشورايی مشهور است و فرزندش نيز راه پدر را ادامه داده و در همين عرصه فعالت میكند.
در اين نمايشگاه 26 اثر نقاشی و پردههای عاشورايی از اين هنرمند در معرض ديد قرار گرفته است و از پنجم تا 15 آبانماه از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 19 در نگارخانه حوزه هنری استان يزد واقع در خيابان آيتالله كاشانی، كوچه آزادی پذيرای علاقهمندان است.