کد خبر: 1309036
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
در آستانه ماه محرم؛

نمايشگاه «‌به ياد پدر» در يزد گشايش يافت

نمايشگاه آثار هنری سيد‌علی چيتی با عنوان «‌به ياد پدر» در آستانه ماه محرم با حضور امامی ميبدی، سرپرست حوزه هنری استان یزد و جمعی از هنرمندان در نگارخانه حوزه هنری این استان گشايش يافت.



به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه يزد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان يزد، نمايشگاه آثار هنری سيد‌علی چيتی با عنوان «‌به ياد پدر» 5 آبان‌ماه در آستانه ماه محرم با حضور امامی ميبدی، سرپرست حوزه هنری استان یزد و جمعی از هنرمندان در نگارخانه حوزه هنری این استان گشايش يافت.


مرحوم سيد‌مهدی چيتی كه درسال 1384 چشم از جهان فروبست، از نقاشان برجسته يزد و ايران بود كه در زمينه نقاشی روی مخمل و خلق پرده‌های مذهبی و عاشورايی مشهور است و فرزندش نيز راه پدر را ادامه داده و در همين عرصه فعالت می‌كند.


در اين نمايشگاه 26 اثر نقاشی و پرده‌های عاشورايی از اين هنرمند در معرض ديد قرار گرفته است و از پنجم تا 15 آبان‌ماه از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 19 در نگارخانه حوزه هنری استان يزد واقع در خيابان آيت‌الله كاشانی، كوچه آزادی پذيرای علاقه‌مندان است.

captcha