
مسلم خدابخشی، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: دوره یکساله حفظ قرآنکریم ویژه بانوان امروز شنبه، نهم آذر در هیئت قمر بنیهاشم(ع) ایرانشهر راهاندازی شد.
وی با بیان اینکه این دوره با حضور 15 نفر از بانوان علاقهمند و استاد محمدی تبار در روزهای زوج ویژه بانوان برگزار میشود، افزود: بانوان علاقهمند در ایرانشهر میتوانند در این دوره شرکت کنند.
خدابخشی با بیان اینکه این دوره بهمنظور گسترش فرهنگ قرآنی طبق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن برگزار میشود، گفت: به افراد شرکتکننده موفق در پایان دوره گواهینامه اعطا میشود.