کد خبر: 1325488
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
با موضوع نیایش؛

آثار مذهبی هنرمند حوزه هنری استان مرکزی در تهران برپا می‌شود

گروه هنر: نمایشگاه نقاشی از مجموعه آثار محسن غلامی در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری تهران برگزار می‌شود.

رضا میرزایی، سرپرست حوزه هنری استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از برگزاری نمایشگاه نقاشی شامل مجموعه آثار محسن غلامی مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مرکزی در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری تهران خبر داد.

 وی با تأکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان استان به صورت انفرادی در حوزه هنری کشور برای نخستین بار است که اتفاق می افتد، اظهار کرد: این نمایشگاه با رویکرد معرفی آثار و هنرمندان متعهد استان اتفاق می افتد.

میرزایی ادامه داد: 20 اثر نقاشی با موضوع نیایش از مجموعه آثار محسن غلامی از فردا، 11 تا 23 آذرماه جاری در محل نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری واقع در خیابان حافظ تقاطع سمیه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، محسن غلامی مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مرکزی دارای مدرک فوق لیسانس نقاشی از دانشگاه شاهد و مدرس هنر در دانشگاههای سوره و علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر است و برگزاری نمایشگاه‌های متنوع هنری به صورت انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور را در کارنامه هنری خود دارد.

captcha