مراسم عزاداران حسینی در دارالقرآن شهرداری اسلام‌شهر برگزار شد
کد خبر: 1344429
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳

مراسم عزاداران حسینی در دارالقرآن شهرداری اسلام‌شهر برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دارالقرآن شهرداری اسلام‌شهر مقارن با فرا رسیدن اربعین شهادت اباعبدالله الحسین (ع) اقدام به برگزاری مراسم عزاداران حسینی کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مراسم عزاداران کوچک  حسینی با تلاوت سوره فیل توسط محمدجواد واحدی، خردسال مهد نور و با مجری‌گری سیده‌شهربانو نعمتی، سه‌شنبه، 26 آذر، در محل سالن همایش دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد.



اجرای برنامه مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی توسط سیدامین محمود‌پناهی، یکی از خردسالان قرآن‌آموز واجرای تئاتر خردسالان با موضوع سوره فیل از جمله برنامه‌های این مراسم بود.



مجری برنامه نیز در فواصل اجرای هریک از برنامه‌ها به زبان کودکانه به بیان اهداف قیام امام حسین(ع)، اربعین حسینی، شروع کارها با نام خدا، طلب دعا برای تعجیل در فرج صاحب‌الزمان(عج) پرداخت.



اجرای سرود دسته‌جمعی، اجرای مسابقه در مورد پرسش از اهداف امام حسین (ع)، اهدای جوایز به دو نفر از برندگان خردسال  و اهدای جوایز به تمامی خردسالان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.



لازم به ذکر است، همزمان با برنامه خردسالان، مراسم سخنرانی با موضوع «تربیت فرزند» توسط معصومه عرب، از  کارشناسان برتر قرآن در محل دارالتلاوه این مؤسسه ویژه اولیای قرآن‌آموزان با موفقیت برگزار شد.

captcha