سیستم آموزشی مدارس علوم و معارف اسلامی در آموزش و پرورش اجرا می‌شود
کد خبر: 1345813
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
فتحی خبر داد:

سیستم آموزشی مدارس علوم و معارف اسلامی در آموزش و پرورش اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی کشور از اجرایی شدن سیستم آموزشی این مدارس در چرخه وزارتخانه آموزش و پرورش خبر داد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، محمدعلی فتحی، رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی کشور امروز، اول دی‌‌ در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با تقدیر از این اداره‌کل در راستای راه‌اندازی مدارس صدرا در فارس، گفت: سیستم آموزشی مدارس علوم و معارف اسلامی به‌زودی در چرخه وزارتخانه آموزش و پرورش اجرا می‌شود.



وی افزود: سیستم‌های بکفا، دانا و سنا با تعاملی که با وزارتخانه انجام شده است به‌زودی به‌صورت مبنا در مدارس علوم و معارف اسلامی اجرا می‌شود و مشکل مدیر، معلم و خدمتکار این مدارس حل می‌شود.



فتحی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه رضوی مشهد جهت جذب دانش‌آموزان در دانشگاه‌های ویژه بسته شده ‌است، تصریح کرد‌: به‌زودی با دانشگاه‌های امام صادق(ع) نیز برای ورود دانش‌آموزان این مدارس رایزنی می‌کنیم.



بنا‌بر این گزارش، حجت‌الاسلام سیدولی‌الله محمودی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس نیز در این دیدار گفت: تعامل مثبت این اداره‌کل با اداره‌کل آموزش و پرورش و نیز حضور پر‌شور دانش‌آموزان جهت شرکت در این مدارس باعث شد رتبه نخست تأسیس  مدارس صدرا ‌بین استان‌های دیگر به این استان اختصاص یابد.

captcha