نسخه دیجیتال «مصحف مدینه» در اینترنت قرار گرفت
کد خبر: 1351588
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲

نسخه دیجیتال «مصحف مدینه» در اینترنت قرار گرفت

گروه بین‌الملل: نسخه دیجیتال «مصحف مدینه» با همکاری مجمع چاپ و نشر قرآن «ملک فهد» عربستان در دسترس کاربران اینترنت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از  روزنامه «اللواء» چاپ لبنان، مجمع چاپ و نشر قرآن «ملک فهد» مدینه منوره، نسخه دیجیتال مصحف مدینه را که در این مجمع چاپ شده، تولید و در اینترنت قرار داده است.
این نسخه از قرآن در راستای سیاست‌ مجمع چاپ و نشر قرآن ملک فهد مبنی بر استفاده از فن‌آوری‌های نوین و وسایل ارتباطی و رسانه‌ای برای خدمت به قرآن و ترجمه این کتاب مقدس تولید شده است.
محمد العوفی، دبیرکل مجمع چاپ و نشر قرآن ملک فهد اظهار کرد: کابران اینترنت در داخل و خارج از عربستان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی «http://dm.qurancomplex.gov.sa/» به این نسخه دیجیتال دسترسی داشته باشند و در صورت تمایل آن را دانلود کنند.
محمد العوفی در ادامه افزود: مجمع چاپ و نشر قرآن ملک فهد تاکنون قرآن کریم را به بیش از 50 زبان ترجمه کرده و در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف در اختیار مسلمانان اقصی نقاط جهان قرار داده است.
کاربران با مراجعه به این پایگاه اینترنتی می‌توانند نسخه دیجیتال مصحف مدینه را به دو روایت «حفص عن عاصم» و «ورش عن نافع» مشاهده و دانلود کنند.

captcha