مسابقه کتابخوانی «اسوه حسنه» در پدافند هوایی اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 1357914
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
به‌مناسبت هفته وحدت؛

مسابقه کتابخوانی «اسوه حسنه» در پدافند هوایی اراک برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: به‌مناسبت هفته وحدت مسابقه کتاب‌خوانی اسوه حسنه ویژه سربازان پدافند هوایی اراک برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام سیدمحمد صادق قادری، رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی آموزش‌های پدافند هوایی اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: این یگان مانند دیگر نهادهای نظامی و انتظامی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن هفته وحدت برنامه‌های قابل توجهی را در نظر دارد.



وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی سیره پیامبر(ص) با عنوان اسوه حسنه خبر داد و افزود: این مسابقه ویژه سربازان این یگان است که علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید کتاب اسوه حسنه، تألیف سید احمد میرعمادی مطالعه کنند.



حجت‌الاسلام قادری، هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی هرچه بیشتر و بهتر سربازان با سیره شخصیتی و عبادی پیامبر(ص) عنوان کرد و گفت: داوطلبان با شرکت در این مسابقه از سبک زندگی ایشان از لحاظ بهداشت فردی، آراستگی ظاهری بیشتر آگاه شده و با ابعاد عبادی آن حضرت نیز آشناتر می‌شوند.



وی با بیان اینکه این مسابقه در هفته وحدت برگزار می شود، ابراز کرد: شرکت‌کنندگان در قالب 15 سؤال تستی با یکدیگر به رقابت خواهد پرداخت که به برگزیدگان جوایزی اعطا می‌شود.



حجت‌الاسلام قادری، پخش فیلم محمد رسول‌الله(ص)، برپایی محفل انس با قرآن، اجرای برنامه جنگ شادی توسط گروه هنری، مراسم نورافشانی و مناقب‌خوانی را از ویژه‌برنامه‌های هفته مبارک وحدت عنوان کرد.



وی برگزاری مسابقات ورزشی، حضور در آیین نمازعبادی - سیاسی جمعه و کارگاه تخصصی مهدویت را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.



این مقام مسئول در پایان، ابراز کرد: هفته وحدت نماد همبستگی و اتحاد جداناپذیر مسلمانان شیعه و سنی است که امید است با اجرای برنامه‌های منسجم و کاربردی این وحدت از استحکام توصیف‌ناپذیر برخوردار باشد.

captcha