آموزه‌های قرآنی به شیوه نوین در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات ارائه می‌شود
کد خبر: 1368026
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
به‌همت خانه قرآن سرای محله؛

آموزه‌های قرآنی به شیوه نوین در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات ارائه می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به‌همت خانه قرآن سرای محله تهران، آموزه‌های قرآنی به شیوه نوین ویژه خردسالان در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات ارائه می‌شود.

منصوره سپهریان، مدیرمسئول خانه قرآن سرای محله باغ فیض در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برگزاری این دوره‌های آموزشی، گفت: به‌همت خانه قرآن سرای محله تهران، آموزه‌های قرآنی به شیوه نوین ویژه خردسالان در مقاطع مهد و پیش‌دبستانی در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: خانه قرآن و عترت سرای محله چهار شعبه دارد و در مجموع بیش از 200 قرآن‌آموز را با برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی تحت پوشش قرار داده است.

سپهریان عنوان کرد: مقرر شده است از روز شنبه 12 تا 20 بهمن‌ماه، این کلاس‌های آموزشی ویژه 5 تا 10 نفر از قرآن‌آموزان در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی برگزار شود.

وی تصریح کرد: این کلاس‌های آموزشی در رشته‌های آموزش آیات موضوعی قرآن ویژه 3 تا 6 سال، آموزش حروف و روخوانی قرآن ویژه 4 تا 7 سال و آموزش حفظ جزء سی‌ام قرآن برگزار می‌شود.

سپهریان در پایان خاطرنشان کرد: این مؤسسه قرآنی با ارائه آموزه‌های قرآنی به شیوه آسان از علاقه‌مندان به شرکت کلاس‌های آموزش قرآن با هر سنی ثبت نام به‌عمل می‌آورد.

captcha