کارگاه «تولیدات رسانه» در دفتر امور اهل‌ سنت هرمزگان برپا شد
کد خبر: 1368970
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
به‌مناسبت دهه فجر؛

کارگاه «تولیدات رسانه» در دفتر امور اهل‌ سنت هرمزگان برپا شد

گروه هنر: کارگاه آموزشی تولیدات رسانه پیش از ظهر امروز، 12 بهمن به‌مناسبت دهه فجر با حضور کارشناس معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌ سنت کشور در دفتر امور اهل‌ سنت هرمزگان برپا شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، امروز، 12 بهمن کارگاه آموزشی، فنی و هنری و تولیدات رسانه به‌مناسبت دهه فجر با حضور سیدسعید صدر، کارشناس معاونت فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌ سنت کشور در دفتر امور اهل‌ سنت هرمزگان برگزار شد.



کارشناس معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌ سنت کشور در این کارگاه با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به هنر در امور برنامه‌ریزی فرهنگی اظهار کرد: کارهای هنری عمدتاً هزینه‌بر هستند اما به همان اندازه تأثیرگذار و موفق هستند.



صدر، چاپ کردن عکس و پوستر و انتشار آن با تیراژ بالا و پخش آن در سطح شهر به‌عنوان همه عملکرد فرهنگی برای یک مناسبت مذهبی را حاصل تفکرات قدیمی و بدون بازده دانست و اظهار کرد: امروز تجربه نشان داده است که تهیه یک مجموعه تلوزیونی، فیلم یا یک انیمیشن از چاپ هزاران پوستر تأثیرگذاری بیشتری دارد.



وی با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد اختلاف بین مسلمانان گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای که به نام شیعه و اهل‌ سنت، علیه وحدت مذاهب اسلامی برنامه‌سازی می‌کنند مستقیماً از اسرائیل و آمریکا تغذیه می‌شوند.



کارگردان «فیلم قابیل» و «سفر بخیر برادر» اظهار کرد: باید از نیروهای متخصص در امور هنری جهت تحقق فرهنگ‌سازی و الگوسازی سبک زندگی اسلامی در جامعه بهره‌ برد.

captcha