نشست شورای عالی بیمه هفته آینده برگزار می‌شود/ توافق نهایی بر تعرفه‌های درمانی
کد خبر: 1370871
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
هاشمی در پاسخ به ایکنا:

نشست شورای عالی بیمه هفته آینده برگزار می‌شود/ توافق نهایی بر تعرفه‌های درمانی

گروه سلامت: وزیر بهداشت با اشاره به برگزاری نشست شورای عالی بیمه در هفته آینده، اظهار امیدواری کرد که در مورد تعرفه‌های درمانی توافق نهایی در این نشست حاصل شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه‌ جشنواره ابن سینا با حضور در جمع خبرنگاران طی سخنانی سال 92 را سخت‌ترین مقطع زمانی برای حوزه سلامت دانست و گفت: امیدواریم با توجه تنگناها و کسری‌های حوزه سلامت، نمایندگان مجلس توجه بیشتری به بودجه بخش سلامت داشته باشند و حداقل سال آینده شرمندگی کمتری در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خصوص برای مناطق محروم داشته باشیم.

وی همچنین به انتشار اسامی پزشکی زیرمیزی‌بگیر اشاره کرد و گفت: این مسائل را باید به روش‌های علمی پیش برد و از احساسی کردن موضوع و نگاه سیاسی به آن باید پرهیز کرد. لیست ارائه شده کار قوه مجریه نبوده است.

مقام عالی وزارت بهداشت عنوان کرد: افراد زیاده‌طلب باید تکلیفشان را مشخص کنند. بنده سابق بر این اعلام کرده‌ام در حال جمع آوری مدارک لازم هستم ولی در عین حال از کمک بخش‌های مختلف از جمله نظام پزشکی و نمایندگان بخش خصوصی کمک می‌گیریم تا به توافق نهایی برسیم تا مشخص چه کسی متخلف است و چه کسی کار خود را درست انجام می‌دهد.

هاشمی افزود: بسیاری از کسانی که مورد خطاب قرار می‌دهیم افرادی شریف، خدمتگزار و مورد اعتماد ملت هستند رسانه‌ها باید از سلب اعتماد جامعه پزشکی پرهیز کنند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: پزشکان از مقطع پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون خدمات قابل توجهی را به مردم ارائه کرده‌اند و در تلاش برای حفظ سلامتی مردم و ارتقای بهداشت عمومی بوده‌اند، بنابراین باید منصفانه‌ و با تدبیری بیشتری با جامعه پزشکی برخورد شود.

وی اضافه کرد: ما هرگز منکر وجود چنین پدیده‌ای نبوده‌ایم ولی معتقد هستیم که عقلانیت و انصاف کار را به شکل بهتری به پیش می‌برد تا با ورود رفتار جنجالی، احساسی و درگیرانه.

هاشمی همچنین به آخرین وضعیت بررسی تعرفه‌های درمانی نیز اشاره کرد و گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته نشست شورای عالی بیمه هفته آینده برگزار می‌شود تا در مورد تعرفه‌ها به توافق نهایی برسیم و مسائل بعدی آن را از هیئت وزیران پیگیری کنیم.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همتی
|
-
|
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ - ۱۷:۴۴
0
0
امیدواریم تکلیف این تعرفه ها بالاخره مشخص شود
captcha