پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت «سیدهادی محدث»
کد خبر: 1372424
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت «سیدهادی محدث»

گروه فعالیت‌های قرآنی: وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت «سیدهادی محدث»، معلم قرآن و اخلاق، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت «سیدهادی محدث»، معلم قرآن و اخلاق، پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام به این شرح است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
انالله و اناالیه راجعون
إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یِهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ وَیُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِینَ الَّذِینَ یَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا کَبِیرًا
قطعا این قرآن به آیینى که خود پایدارتر است راه می‌نماید و به آن مؤمنانى که کارهاى شایسته می‌کنند مژده می‌دهد که پاداشى بزرگ برایشان خواهد بود.
با کمال تالم و تاثر درگذشت همکار ارجمند، معلم اخلاق و قرآن مرحوم آقای سیدهادی محدث را به جامعه شریف فرهنگیان فرهیخته و دانشوران نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی تسلیت می‌گویم.
مرحوم محدث انسان شریفی بود که در کمال خلوص و تواضع، عمر شریفش را در خدمت قرآن کریم و نشر و گسترش کلام نورانی وحی صرف کرد.
یقیناً تلاش‌های مستمر و حضور عالمانه و خالصانه ایشان در نظام تعلیم و تربیت و اثرات و ثمرات گران‌بهای این معلم واقعی به ویژه در تغییر و ارتقای نظام آموزش و پرورش به سطح تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی در یاد و خاطره فرهیختگان و فرهنگیان این دیار جاودان خواهد ماند.
اینجانب ضایعه درگذشت این همکار فرزانه و استاد گرانقدر را به خانواده محترم و بستگان و وابستگان و سایر علاقه‌مندان آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسالت دارم.
علی اصغر فانی
وزیر آموزش و پرورش

captcha