کد خبر: 1373161
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷
حجت‌الاسلام نوری‌زاده عنوان کرد:

رسانه؛ ظرفیت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نوین سازمان تبلیغات اسلامی معتقد است: رسانه ظرفیت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی است.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین سیدناصر نوری‌زاده، مدیرکل فرهنگی، رسانه، فناوری‌های نوین سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در راستای فعالیت‌های فرهنگی و دینی از اولویت‌های مهم در امر تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: پرداختن به شیوه‌های نوین تبلیغی از مواردی است که باید به‌ آن توجه‌ ویژه‌ای داشت و در سازمان تبلیغات اسلامی هم در حوزه فضای مجازی، فعالیت‌های فرهنگی خوبی صورت گرفته است و سعی داریم با توسعه این امر دسیسه دشمنان را برای انحراف جوانان و نوجوانان ناکام گذاریم.

ظرفیت رسانه‌ها برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی

حجت‌الاسلام نوری‌زاده خاطر نشان کرد: رسانه ظرفیت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی است و با توجه و تاکید بیشتر به رسانه‌ها می‌توان در شناخت ظرفیت‌های اصیل دینی و موارد تبلیغی آثار خوب این نهادها را در جامعه مشاهده کرد.

مدیرکل فرهنگی، رسانه، فناوری‌های نوین سازمان تبلیغات اسلامی، ارتقای فعالیت‌های فرهنگی را حرکتی مؤثر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بیان کرد و گفت: باید برای مقابله با جنگ نرم دشمنان از همه پتانسیل‌ها استفاده و با برنامه‌ریزی مناسب جوانان را به سمت و سوی دین و آموزه‌های قرآنی دعوت کنیم تا شاهد بروز مشکلات اجتماعی نباشیم.

رصد نیازهای فرهنگی دینی همه اقشار جامعه

وی در ادامه تعامل بین نهادهای فرهنگی و دینی را لازمه مقابله با دشمنان اسلام و کشور خواند و اظهار داشت: همکاری همه نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی با سایر دستگاه‌های متولی فرهنگ در جامعه امری غیر قابل انکار است.

حجت‌الاسلام نوری‌زاده رصد نیازهای فرهنگی دینی همه اقشار جامعه را در احیای فرهنگ دینی ضروری خواند و گفت: ارائه الگوی موفق از هویت جوان مسلمان از جمله مواردی است که باید مورد توجه نهادهای فرهنگی و دینی باشد تا جوانان با تأسی به این الگوها راه درست فرهنگ دینی را دریابند.

captcha