راهپیمایی 22 بهمن؛ پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی استکبار جهانی
کد خبر: 1373742
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
حجت‌الاسلام قادری بیان کرد:

راهپیمایی 22 بهمن؛ پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی استکبار جهانی

گروه سیاسی: رئیس عقیدتی ـ سیاسی مرکز آموزش‌های پدافند هوایی اراک حضور باشکوه مردم در 22 بهمن را کامل‌کننده مجموعه پازل سیاسی و پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های دولت‌مردان آمریکا و کشورهای استکباری جهان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام قادری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی مرکز آموزش‌های پدافند هوایی اراک، 21 بهمن در محفل انس با قرآن  این مرکز به مطالبی پیرامون حضرت معصومه(س) و مقام و جایگاه این بانوی بزرگوار پرداخت.

وی اظهار کرد: 22 بهمن روز حماسه حضور و روز راهپیمایی باشکوه ملت ایران است و در این روز یاد و خاطره امام راحل و شهدا را گرامی می‌داریم.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملی است و پدیده‌ای بی‌نظیر در جهان است، اشاره کرد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی مرکز آموزش‌های پدافند هوایی اراک در پایان، تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در 22 بهمن کامل‌کننده مجموعه پازل سیاسی و پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های دولت مردان آمریکا و کشورهای استکباری جهان است.

یادآور می‌شود؛ رضا محمودی و مجید جیریایی از قاریان برتر کشوری و بین‌المللی در این محفل نورانی به قرائت آیاتی از کلام وحی پرداختند.

captcha