شکرانه رادیو معارف برای فجر پیروزی
کد خبر: 1373792
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰

شکرانه رادیو معارف برای فجر پیروزی

خبرنگاران افتخاری/ جلال بیطرفان: همزمان با روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه زنده «شکرانه» از رادیو معارف پخش می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در این برنامه حماسه حضور اقشار مختلف ملت همیشه در صحنه ایران از طریق ارتباط مستقیم با خبرنگاران در سراسر کشور منعکس خواهد شد. همچنین حضور پر شور مراجع معظم تقلید، علما و مسئولان مملکتی در راهپیمایی 22 بهمن تحت پوشش قرار گرفته و نظرات این شخصیت‌ها نیز منعکس می‌شود.

ارتباط با شخصیت‌های بزرگ دینی و حوزوی همچون آیت‌الله سید احمد خاتمی و آیت‌الله حسینی بوشهری، بررسی نقش و اثر حضور مردم در پایداری نظام اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب از زبان ایشان از قسمت‌های دیگر برنامه است.

ویژه‌برنامه زنده «شکرانه» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به سردبیر تهیه‌کنندگی ابوالفضل سلیمانی، گویندگی مصطفی اسماعیلی و گزارشگری محمد جواد امامیان و خبرنگاران صدا و سیما در سایر شهرهای ایران اسلامی، سه‌شنبه، 22 بهمن‌ماه از ساعت 8:40 تقدیم شنوندگان فرهیخته و ولایت‌مدار رادیو معارف خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت برنامه به صفحه اختصاصی برنامه «شکرانه» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند.

captcha