نظر به وجه‌الله دلیل لبخند شهید محمدرضا حقیقی در هنگام تدفین بود
کد خبر: 1376875
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
مادر شهیدان حقیقی:

نظر به وجه‌الله دلیل لبخند شهید محمدرضا حقیقی در هنگام تدفین بود

گروه اجتماعی: مادر شهید محمدرضا حقیقی با اشاره به لبخند این شهید در هنگام تدفین گفت: در خوابی که پس از تشییع پیکر شهید محمدرضا دیدم دلیل خنده‌اش را از او سؤال کردم و او پاسخ داد هر چه در این دنیا و آن دنیا بالاتر و زیباتر از آن نیست را دیدم و آن وجه‌الله بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مادر شهیدان محمودرضا و محمدرضا حقیقی در دومین یادواره سرداران و 300 شهید پاسدار شهرستان اهواز و شهدای نیروی انسانی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) که امروز سه‌شنبه، 29 بهمن در تالار امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، گفت: امروز دور هم جمع شده‌ایم تا یاد عزیزانی را گرامی داریم که دعا داشتند اما ادعا نداشتند، نیایش داشتند اما نمایش نداشتند، حیا داشتند اما ریا نداشتند. افرادی که سر دادند تا ما سربلند باشیم. از پا افتادند تا ما پا بگیریم. قامت‌های رسا و سینه‌های سترگشان به زیر تانک‌ها رفت تا ایران و ایرانی تمام قد در برابر دنیا بایستد و فریاد هیهات من الذله سر دهد.

وی گفت: به یاد داشته باشیم اگر ما نفس می‌کشیم و این همایش‌ها را برگزار می‌کنیم، اگر در خانه‌ها نیمه شب شکسته نمی‌شود به خاطر وجود افرادی است که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کرده و بیمه‌نامه انقلاب را امضا کردند.

مادر شهیدان محمودرضا و محمدرضا حقیقی افزود: بدانیم جنگ تمام نشده، تنها لباس جنگ عوض شده است. گلوله‌ها به قلم تبدیل شده و خاکریزها از مرز خاکی به پشت میزها در مدارس و ادارات و وزارتخانه‌ها نقل مکان کرده است. دشمن در کنار هر کوی و برزن خیمه زنده و به فرمایش رهبر انقلاب جبهه جدیدی به نام تهاجم فرهنگی باز کرده است که ملت ما را در برابر رهبری قرار دهد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شهادت دو فرزندش گفت: خدا را شاکرم اگر به فاصله یک سال و هشت ماه به من دو امانت بخشید، آن‌ها را به فاصله یازده ماه از من بازپس گرفت. دو فرزندم هر دو در عملیات والفجر 8 شرکت کردند که محمدرضا در این عملیات به شهادت رسید و محمودرضا مجروح شد که وی نیز بعد از یازده ماه در عملیات کربلای 4 مفقود شد و پیکرش بعد از 14 سال به کشور بازگشت.

مادر این دو شهید در ادامه به خاطره‌ای از محمدرضا اشاره کرد و افزود: آیا امروز کاری نکردیم که پست و مقام ما را از راه شهدا دور کرده است؟ بدانیم شهدا نرفته‌اند؛ بلکه آن‌ها راه و چراغ هستند. مواظب باشیم راه را گم نکنیم و از آن‌ها دور کنیم.

مادر شهید محمدرضا حقیقی با اشاره به لبخند این شهید در هنگام تدفین گفت: در خوابی که پس از تشییع پیکر شهید محمدرضا دیدم دلیل خنده‌اش را از او سؤال کردم و او پاسخ داد هر چه در این دنیا و آن دنیا بالاتر و زیباتر از آن نیست را دیدم که در قبر خود لبخند زدم وقتی از او درباره آن سؤال کردم گفت چه چیزی بالاتر از وجه‌الله است من آن را دیدم.

captcha