
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، امانالله ماندگاری، مدیرکل حج و زیارت استان هرمزگان دوم بهمن در این مراسم اظهار کرد: امسال، 5 هزار عمرهگزار هرمزگانی به سرزمین وحی اعزام میشوند.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد کاروان، 2 کاروان دانشجویی شامل 1 کاروان دانشجویان پسر و 1 کاروان دانشجویان متأهل با خانواده و اساتید دانشگاهی اعزام میشوند، تعداد عمرهگزاران در هر کاروان اعزامی از استان را 145 نفر اعلام کرد.
براساس این گزارش، مرحله نخست اعزام زائران به عمره از 12 اسفند امسال آغاز میشود و تا 5 فروردین سال آینده ادامه دارد. مرحله دوم اعزام به عمره مفرده نیز از ششم فروردین سال 93 آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.