ابوالقاسمی و شیرزاد قاریان این هفته آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 1382628
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰

ابوالقاسمی و شیرزاد قاریان این هفته آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: «احمد ابوالقاسمی» و «علی شیرزاد» قاریان محفل انس با قرآن این هفته آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل انس با قرآن این هفته آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) جمعه، 16 اسفندماه با حضور «احمد ابوالقاسمی» و «علی شیرزاد» از قاریان بین‌المللی و ممتاز کشورمان برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، در محفل انس با قرآن این هفته آستان حضرت عبدالعظیم(ع) که جمعه، 16 اسفندماه پس از نماز مغرب و عشاء در مصلی بزرگ ری برگزار خواهد شد، گروه حافظان خردسالان نیز حضور خواهند داشت.
همچنین دعای ندبه این هفته آستان حضرت عبدالعظیم(ع) نیز ساعت هفت صبح روز جمعه، 16 اسفندماه با مداحی «حامد رضوان‌فر» و مراسم دعای کمیل نیز پنجشنبه، 15 اسفندماه پس از نماز مغرب و عشاء با مداحی حمید رمضان‌پور در مصلی بزرگ ری برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش، جلسه تجوید و صوت و لحن این هفته آستان حضرت عبدالعظیم(ع) نیز چهارشنبه، 14 اسفندماه پس از نماز مغرب و عشاء با حضور حجت‌الاسلام درچه‌ای در مسجد جامع آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، جلسه تفسیر قرآن کریم نیز ساعت هشت صبح روز چهارشنبه، 14 اسفندماه در تالار شیخ صدوق(ع) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) برگزار می‌شود.

captcha