برپایی 2 محفل قرآنی همزمان با میلاد حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 4176084
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
معتز آقایی خبر داد:

برپایی 2 محفل قرآنی همزمان با میلاد حضرت عبدالعظیم(ع)

مسئول مرکز قرآن آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از برگزاری دو محفل قرآنی در ایام میلاد حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) خبر داد.

معتز آقاییبه گزارش ایکنا، در نشست روز گذشته حجت‌الاسلام و‌المسلمین عرفاتی، معاون علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که به تشریح برنامه‌های ایام میلاد این امامزاده اختصاص داشت، سخن از برگزاری دو محفل قرآن کریم به میان آمد.

معتز آقایی، مسئول مرکز قرآن آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در این‌باره گفت: این دو محفل یکی فردا پنجشنبه 27 مهرماه و در شب میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) و دیگری یکشنبه هفته آینده، 30 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) طبق روال هر پنجشنبه محفل انس با قرآن دارد که فردا و به مناسبت شب میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) این برنامه به شکل ویژه و با حضور حامد ولی‌زاده و امین پویا، دو تن از قاریان بین‌المللی برگزار خواهد شد.

آقایی تصریح کرد: علاوه بر این حضور یک خانواده حافظ را نیز در این محفل که اجرای آن را هادی اسلامی به عهده دارد، خواهیم داشت؛ خانواده بختیاری که سه نوجوان از اعضای این خانواده، دو پسر و یک دختر؛ حافظ کل قرآن هستند.

مسئول مرکز قرآن آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به اینکه این برنامه با سقف زمانی یک ساعت و نیم برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این محفل می‌توانند از ساعت 22 در شبستان امام خمینی(ره) حرم عبدالعظیم حسنی (ع) حضور بهم رسانند.

وی همچنین درباره محفل یکشنبه 30 مهرماه گفت: این محفل قرآنی ویژه بانوان است و تمامی دست‌اندرکاران اجرای این محفل بانوان فعال قرآنی هستند.

آقایی گفت: دو نفر از بانوان قاری در این محفل که از ساعت 15 تا 17 در تالار شیخ صدوق برگزار می‌شود به تلاوت خواهند پرداخت و 10 هدیه ارزشمند برای حضار در این برنامه تدارک دیده شده است که در پایان به قید قرعه اهدا خواهد شد.

مسئول مرکز قرآن آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پایان با ابراز تأسف از فجایع انسانی رخ داده در غزه گفت: هفته گذشته به همین مناسبت محفل قرآنی را با هدف کاهش آلام و دردهای مسلمانان غزه برگزار کردیم که در پایان آن هم بیانیه محکومیت جنایات اسرائیل قرائت شد، ضمن آنکه در تمامی برنامه‌های پیش روی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و همچنین پوستر و بنرهای اطلاع‌رسانی حتماً به موضوع طوفان الأقصی اشاره شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha