
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، امانالله ماندگاری، مدیرکل حج و زیارت استان هرمزگان عصر دیروز، 13 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: این زائران به تعداد 350 نفر بهعنوان نخستین گروه از هرمزگانیها در دوره جدید عمره، عازم عربستان شدند.
وی با اشاره به اینکه این گروه شامل دو کاروان بوده است، افزود: این زائران 5 روز در مدینه منوره و 5 روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت.
ماندگاری بیان کرد: از امروز تا سوم فروردین سال 93، هفت کاروان از هرمزگان بهسوی سرزمین وحی اعزام میشوند. آخرین گروه حج عمره نیز 31 خرداد سال آینده اعزام میشوند.
به گفته وی، از 12 اسفند امسال تا 31 فروردین 93 بیش از 5 هزار هرمزگانی به سرزمین وحی اعزام میشوند.