انتشار نسخه دیجیتال «لوازم معرفت»
کد خبر: 1385114
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱

انتشار نسخه دیجیتال «لوازم معرفت»

گروه فضای مجازی: مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان، نسخه دیجیتال سه اثر فاخر را در فضای مجازی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سه اثر فاخر دیجیتال برای استفاده در رایانه، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت‌ها بر روی وب‌سایت مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان قرار گرفت.

نسخه دیجیتال سه جلد کتاب جدید به زبان فارسی و در شش قالب نرم‌افزاری به نام‌های pdf ، java ،android ، Html epub،ghb برای استفاده در رایانه، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت‌ها به صورت رایگان بر روی وب‌سایت مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان به نشانی www.ghaemiyeh.com منتشر شد.

«سلسه پژوهش‌های اعتقادی» به کوشش علی حسینی‌میلانی، «لوازم معرفت» به کوشش محمد بنی‌هاشمی و «محکمه قضائی جانشینان محکوم!» به کوشش ابوالقاسم فرات ابراهیم بن فرات و ترجمه و شرح عبدالجواد فلاطوری از جمله آثار فاخری است که مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان امکان دریافت آن را برای کاربرانش فراهم کرده.

عناوین اصلی کتاب «سلسله پژوهش‌های اعتقادی» در 32 جلد شامل ازدواج ‏ام‏‌کلثوم‏ با عمر، مظلومیت‏ برترین‏ بانو، خواستگاری‏ ساختگی، نگاهی ‏به ‏آیه‏ ولایت، خلافت ابوبکر در ترازوی نقد، دستبردی‏ در حدیث‏ ثقلین‏، فدک در فراز و نشیب‏، حدیث ‏اقتدا به ‏شیخین، نگاهی‏ به ‏حدیث‏ ولایت، نگاهی‏ به‏ حدیث ثقلین، چگونگی نماز ابوبکر به جای رسول خدا(ص)، نگاهی ‏به ‏حدیث ‏منزلت‏، نگاهی‏ به‏ حدیث‏ غدیر، نقش ‏شورا در امامت و احادیث‏ واژگونه است.

همچنین از دیگر عناوین اصلی این کتاب می‌توان به غدیر آخرین جایگاه اعلام عمومی‏، نگاهی‏ به ‏حدیث سدالابواب، افکار ابن‏ تیمیه در بوته نقد، جانشین پیامبر کیست؟، اهل‏ بیت(ع) در نهج‌البلاغه، احادیث ساختگی‏، سنت پیامبر یا سنت خلفا؟، غدیر به روایت اهل‌بیت(ع)، حقیقت صحابه‏، تحریم دو حکم حلال، آداب مناظره و گفت‌وگو در اصول دین، گزیده ناگفته‏‌هایی از حقایق عاشورا‏، مهرورزی به اهل‏‌بیت(ع) از دیدگاه قرآن و سنت‏، نگاهی به حدیث طیر و داستان سپاه یمن است.

عناوین اصلی کتاب «لوازم معرفت» شامل صحّت معرفت، تسلیم به امر الهی، محبّت نسبت به اهل بیت(ع)، یاد گرفتن و یاد دادن علوم ائمه(ع)، انتظار و دعا، احساس حضور امام عصر(عج)، ورع دوستان امام عصر(عج)، نصرت امام عصر(عج)، وفای به عهد الهی و خدمتگذاری به امام عصر(عج) است.

captcha