ورود حضرت زهرا(س) در عرصه سیاست، حماسه‌ سیاسی مهمی را خلق کرد
کد خبر: 1387258
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
حجت‌الاسلام قادری:

ورود حضرت زهرا(س) در عرصه سیاست، حماسه‌ سیاسی مهمی را خلق کرد

گروه سیاسی: رئیس عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی اراک با اشاره به خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) خواستار حرکت جوانان در مسیر ولایت و رهبری شد و گفت: آن حضرت در عرصه سیاست وارد شده و حماسه سیاسی مهمی را خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام قادری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آموزش‌های پدافند هوایی اراک 24 اسفند در مراسمی که به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در این مرکزی برگزار شد، پیرامون زندگی گوهربار این بانوی بزرگوار مطالبی بیان کرد.

وی یکی از صفات ائمه اطهار(ع) را توجه ویژه ایشان به سیاست عنوان کرد و گفت: امروز جامعه دینی باید با تأسی از زندگی اهل بیت(ع) رابطه خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران پایدارتر کنند.

قادری در ادامه با اشاره به فرازهای زیارت جامعه کبیره، اظهار کرد: منظور از سیاست دفاع از ولایت و اسلام ناب محمدی و نیز مبارزه با کفر است که در این خصوص ائمه اطهار(ع) هیچ‌گاه از عرصه سیاست فاصله نگرفتند.

وی تأکید کرد: فرد مسلمان نباید از مسائل مهم جامعه بشری غافل و به آنها بی‌توجه باشد، چنانچه حضرت زهرا(س) نیز در عرصه سیاست وارد شده و حماسه سیاسی مهمی را خلق کرد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی اراک در پایان با اشاره به خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) خواستار حرکت جوانان در مسیر ولایت و رهبری شد.

captcha