دومین دور«مسابقات اروپایی قرآن کریم» آغاز شد
کد خبر: 1387275
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
با حضور حجت‌الاسلام محمدی:

دومین دور«مسابقات اروپایی قرآن کریم» آغاز شد

:دومین دور«مسابقات اروپایی قرآن کریم» دیروز،23 اسفند،طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام محمدی،رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران، در مرکز اسلامی هامبورگ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه اروپا، مراسم افتتاحیه این دور از مسابقات قرآن کریم اروپا با حضور حجت‌الاسلام محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران و احمد ابوالقاسمی، داور بین‌المللی قرآن کریم، به عنوان میهمانان ویژه و به همت دارالقرآن مرکز اسلامی هامبورگ برگزار شد.

در ادامه این مراسم  حجت‌الاسلام و المسلمین انصاری، مسئول دارالقرآن مرکز اسلامی هامبورگ،  درباره این مسابقات مطالبی را عنوان کرد.

اجرای تواشیح توسط گروه تواشیح نورآلمان و نیز سخنرانی سید محسن میرباقری، استاد علوم قرآنی، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 دومین دوره مسابقات اروپایی قرآن کریم  در رشته‌های اذان، حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم، تا روز یکشنبه، 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، این مسابقات با هدف نشر و ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم، زمینه ‌سازی رشد و شکوفایی نخبگان قرآنی، انس هر چه بیشتر قاریان و حافظان قرآن کریم با کلام وحی و ایجاد اتحاد در جامعه قرآنی اروپا برپا می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنند.
 

captcha