
حجتالاسلام و المسلمین حسن آلعامر، معاون تهذیب مرکز مدیریت مدارس علمیه خوزستان، در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اعلام خبر برگزاری دوره آشنایی با وظایف روحانیت در اهوازافزود: این دوره در دو مرحله 3-4 و 10-11 اردیبهشت، با بهرهگیری از اساتید داخل و خارج استان با موضوعات احکام، تجوید، بایدها و نبایدها برگزار خواهد شد.
آلعامر اظهار کرد: طلابی که پایه پنجم خود را تکمیل کرده و تأییدیه اخلاقی از مدیر مدرسه علمیه خود دریافت کرده باشند، میتوانند در این دوره شرکت کنند. پس از آن، از شرکتکنندگان آزمون کتبی به عمل خواهد آمد، پذیرفتهشدگان در آزمون در مصاحبه شفاهی شرکت خواهند کرد که پس از پذیرش نهایی، مجوز تلبس در ایام عید غدیر را دریافت خواهند کرد.
معاون تهذیب مرکز مدیریت مدارس علمیه خوزستان عنوان کرد: در این دور 150 طلبه از مدارس علمیه اهواز شرکت خواهند کرد.
وی یادآور شد: دوره آموزش وظایف روحانیت طلاب شهرستانی اسفندماه سال 92 با شرکت 250 طلبه برگزار شد.