«اعترافات یک عکاس» پس از دو سال انتظار، هنوز در نوبت چاپ است
کد خبر: 1396096
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

«اعترافات یک عکاس» پس از دو سال انتظار، هنوز در نوبت چاپ است

گروه ادب: نویسنده و شاعر دفاع مقدس کشورمان با اشاره به چاپ نشدن اثرش گفت: مجموعه سروده‌های «اعترافات یک عکاس» پس از دو سال انتظار، هنوز در نوبت چاپ به سر می‌برد؛ از این رو به نمایشگاه کتاب سال جاری نمی‌رسد.

حبیب‌الله رزمجویی، شاعر جوان کشورمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره کتاب «اعترافات یک عکاس» گفت: این اثر بیش از یک سال و نیم است که در انتشارات سوره مهر در انتظار چاپ به سر می‌برد و با توجه به اینکه به نمایشگاه کتاب بیست و ششم نرسید، به نمایشگاه کتاب 93 نیز نمی‌رسد.

وی که دبیری چندین دوره از جشنواره شعر دفاع مقدس را برعهده داشته است، افزود: قبل از اینکه این اثر در نوبت چاپ انتشارات سوره مهر حوزه هنری باشد، قرار بود توسط معاونت فرهنگی حوزه علمیه قم به چاپ برسد؛ چرا که به عنوان کتاب برگزیده حوزه علمیه انتخاب شده بود، اما به دلیل کمبود بودجه، انتشار آن فراهم نشد و قرار است توسط سوره مهر به چاپ برسد.

رزمجویی محتوای این اثر را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مجموعه 70 شعر در قالب سپید را در برگرفته و مربوط به سروده‌های وی در سال‌های 85 - 90 است که از نظر مضمونی به چهار دسته تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات حوزه نشر کتاب در کشور افزود: با توجه به مشکلات فراوان در این حوزه، ترجیح می‌دهم به سمت نگارش کتاب نروم و در حال حاضر بر روی مقالات کار می‌کنم؛ چرا که چاپ مقالات بهتر از انتشار کتاب است.

رزمجویی همچنین از دو کتاب در دست نشر خود در انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: مجموعه شعر «همه برگ‌های این دفتر» یکی از این کتاب‌هاست و دیگری «مجموعه سروده‌های دومین جشنواره شعر دفاع مقدس تهران» است که برای این مجموعه هنوز عنوان خاصی انتخاب نشده و دو سال است که در انتظار چاپ به سر می‌برد.

گفتنی است که حبیب‌الله رزمجویی از شاعران جوان محسوب می‌شود که در زمینه شعرهایی با موضوع دفاع مقدس و آئینی سروده‌های فراوانی دارد و تاکنون دبیری چندین جشنواره ادبی را در کارنامه فعالیت‌های خود ثبت کرده است.

captcha