اعلام ویژه‌برنامه‌های روز ارتش در پدافند هوایی اراک
کد خبر: 1396376
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹

اعلام ویژه‌برنامه‌های روز ارتش در پدافند هوایی اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی اراک ویژه‌برنامه‌های روز ارتش را دراین مرکز تشریح کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد صادق قادری، مسئول عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از استان مرکزی، با بیان اینکه 29 فروردین توسط امام راحل به روز ارتش مزین شد، این روز را به غیورمردان این یگان تبریک و ویژه‌‌برنامه‌های این روز را تشریح کرد.

وی بیان کرد: تشکیل ستاد اجرایی مراسم 29 فروردین با همکاری و هماهنگی فرماندهی یگان و با حضور نماینده حفاظت اطلاعات و قسمت‌های ذیربط و تأمین اعتبار برنامه‌ها از اعتبارات سه ماهه چهارم واگذاری از اداره و همچنین تعامل با سامانه فرماندهی جهت بررسی برنامه و اخذ اعتبارات مورد نیاز از جمله اقدامات اولیه برگزاری برنامه‌های روز ارتش است.

حجت‌الاسلام قادری همکاری لازم در برگزاری مراسم صبحگاه عمومی و قرائت پیام فرماندهی کل آجا و استفاده از بیانات امام(ره) و فرماندهی معظم کل قوا در خصوص ارتش در سربرگ نامه‌ها را از برنامه‌های این روز خواند.

وی تهیه مصاحبه‌ها و مقالات روزنامه‌ای از خاطرات فرماندهان حاضر در یگان و ارسال آن به مطبوعات محلی و جراید کثیرالانتشار سراسری و خبرگزاری ها با هماهنگی فحا را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: آذین میادین بزرگ شهر با استفاده از تمثال‌های مبارک حضرت امام(ره)، فرماندهی کل قوا با نشانه آجاو همچنین تصاویری از شهدای شاخص پدافند از دیگر برنامه‌هاست.

وی در ادامه به برپایی نمایشگاه از قبیل کتاب، عکس و محصولات فرهنگی و...، حضور کارکنان در گلزار شهدا به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های این عزیزان و همکاری با نهادهای مربوطه به منظور شرکت فرماندهان و کارکنان یگان در نماز جمعه اشاره کرد.

حجت‌الاسلام قادری، هماهنگی برای دیدار فرماندهان، مسئولان و کارکنان یگان با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و اهدا هدایا به آنان و عیادت از جانبازان و معلولان دفاع مقدس و بیماران آجا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی همچنین از برپایی محفل انس با قرآن، زیارت عاشورا، دعای کمیل و دعای ندبه در داخل یگان و مجتمع‌های مسکونی با دعوت از خانواده های محترم ایثارگران، فرماندهان، مسئولان، کارکنان و خانواده‌های آنان خبرداد.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی اراک در پایان به برگزاری مسابقات فرهنگی و عقیدتی از قبیل کتابخوانی مقاله نویسی و ... و اهدای جوابز به نفرات برتر اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف درباره روز ارتش ویژه افسران، سربازان وظیفه و تجلیل از سربازان برتر، برپایی ایستگاه صلواتی و برپایی همایش پیاده روی برای خانواده‌های کارکنان از دیگر برنامه‌های روز ارتش است.

captcha