اعلام برنامه‌های نخستین‌ روز همایش سازمان دارالقرآن
کد خبر: 1399607
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

اعلام برنامه‌های نخستین‌ روز همایش سازمان دارالقرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه‌های نخستین‌ روز از همایش دوسالانه سازمان دارالقرآن الکریم اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست‌های همایش دوسالانه سازمان دارالقرآن الکریم از صبح امروز، ششم اردیبهشت‌ماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) آغاز شده و تا عصر روز یکشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه در قالب برگزاری جلسات سخنرانی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی به منظور تشریح و تبیین برنامه‌های سازمان دارالقرآن در سال جاری ادامه خواهد داشت.
از جمله برنامه‌های پیش از ظهر نخستین روز همایش دوسالانه سازمان دارالقرآن، سخنرانی مهدی قره‌شیخ‌لو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم بود که صبح امروز، ششم اردیبهشت‌ماه انجام شد. رئیس سازمان دارالقرآن طی سخنانی، اهداف و سیاست‌های کلی سازمان در سال جاری را برای کارشناسان قرآنی و مدیران دارالقرآن‌ها تشریح و تبیین کرد.
در برنامه‌های پیش‌ از ظهر همایش دوسالانه سازمان دارالقرآن، داود تک‌فلاح، مدیر طرح و برنامه‌های سازمان دارالقرآن و احمد حاجی‌شریف، معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن برای کارشناسان و مدیران دارالقرآن‌ها مطالبی را عنوان می‌کنند.
پس از پایان یافتن برنامه‌های پیش از ظهر، نخستین روز این همایش، مدیران سازمان دارالقرآن الکریم و کارشناسان قرآنی استان‌ها به زیارت حرم حضرت معصومه(س) می‌روند و پس از آن با حضور در منزل آیت‌الله العظمی جوادی آملی، علاوه بر اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از بیانات این عالم ربانی نیز بهره‌مند می‌شوند.
برنامه‌های بعد از ظهر نخستین روز از همایش دوسالانه سازمان دارالقرآن شامل ارائه مطالب کلی درباره فعالیت‌های مختلف سازمان دارالقرآن الکریم است. در این بخش، معاونان و مدیران سازمان دارالقرآن الکریم به صورت مجزا و در قالب کارگروه‌های به آموزش و توجیه کارشناسان قرآنی و مدیران دارالقرآن‌ها می‌پردازند.
بعد از ظهر امروز، ششم اردیبهشت‌ماه، حسین تقی‌پور، مدیر پژوهش و محمد ضرغام، مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم به تبیین و تشریح برنامه‌های حوزه خود می‌پردازند و همچنین، مسعود وادی‌پور، سرپرست ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم، حسین بهبودی، مدیر امور موسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم و احمد حاجی‌شریف، معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن مطالبی را برای کارشناسان قرآنی و مدیران دارالقرآن‌ها عنوان می‌کنند.

captcha