کد خبر: 1407493
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

یادواره شهدا در سراوان برگزار شد

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی حوزه علمیه زینبیه(س) شهرستان سراوان گفت: مراسم یادواره شهدا با حضور مسئولان محلی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران امروز، 27 اردیبهشت در سراوان برگزار شد.

سیما گودرزی، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه زینبیه(س) شهرستان سراوان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: مراسم یادواره شهدا با حضور مسئولین محلی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران امروز، شنبه 27 اردیبهشت در سراوان برگزار شد.
حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان سراوان، در این مراسم شهادت در راه خدا را از بهترین مرگ‌ها دانست و گفت: بدترین مرگ، مرگ جاهلیت است و اگر امام زمان(عج) خود را نشناسیم به مرگ جاهلیت از دنیا می‌رویم.
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه زینبیه(س) سراوان اظهار کرد: این مراسم با هدف گرامیداشت مقام شهید و شهادت، در محل مجتمع آموزش عالی سراوان برگزار شد و در پایان مراسم خاطرات سردار شهید لک‌زایی توسط دانشجوی بسیجی قرائت شد.

captcha