«سوت دل» با محوریت دوری زندگی مدرن از معنویت ساخته می‌شود
کد خبر: 1412961
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

«سوت دل» با محوریت دوری زندگی مدرن از معنویت ساخته می‌شود

گروه هنر: «سوت دل» که به کارگردانی نادر طریقت در مبعث جلوی دوربین رفت، نگاهی به زندگی مدرن و امروزی و فاصله‌گرفتن از معنویات دارد.

نادر طریقت، کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با بیان این خبر که در روز مبعث حضرت رسول(ص) فیلم جدیدش را جلوی دوربین برده، گفت: «سوت دل» عنوان یک فیلم تلویزیونی است که تصویربرداری آن، ششم خردادماه در تهران آغاز شده است؛ این فیلم سعی دارد به زندگی مدرن و دور شدن از معنویات اشاره داشته باشد. در ضمن در این کار محور و موضوع اصلی کبر و غرور است که پایه و اساس داستان را شکل می‌دهد.

وی افزود: تمام لوکیشن‌های این فیلم تلویزیونی در تهران است و قرار است این کار در 20 جلسه جلوی دوربین برود. در خلاصه داستان این تله فیلم که فضایی فانتزی و اجتماعی دارد آمده؛ یک ستاره سینما (تفتی) به دلیل کبر و غرورش تمام موهبت‌هایش به خواست خداوند از او گرفته و طی ماجرایی به یک هنرور (با بازی خلیلی) می‌رسد. همین اتفاق زمینه ساز بروز حوادثی می‌شود تا این‌که...

طریقت اضافه کرد: در این فیلم تلویزیونی علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی را نیز برعهده دارم. در این کار کامران تفتی، ماه‌چهـره خلیلی، امین طریقت، غزاله جزایری، شیما اسدی و... نفش آفرینی کرده‌اند. این اثر تولید مؤسسه فیلم‌سازی «هفتمین هنر هستی» است.

دیگر عواملی که با این پـروژه همکاری دارند عبارتنـد از؛ مجری طرح: امیر زالی‌زاده، مدیرتولید: محمود عزیزی، مدیر تصویربرداری: حمید شکوهی، طراح صحنه و لباس: جمشید خوشدل، طراح چهره‌پردازی: مرتضی ضرّابی، مدیر تدارکات: مسعود جعفری، سرپرست گروه کارگردانی و مدیربرنامه ریزی: سیدامیرعلی مکرّمی نژاد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: شیما اسدی، منشی صحنه: هنگامه فرازمند، دستیار دوم کارگردان: امین طریقت، دستیار سوم کارگردان: مهدی پورخانعلی، مدیرصحنه: ناهید احمدزاده، دستیار صحنه و لباس: آرزو آریایی، دستیار لباس: محمدآریا اسبقی، مجری گریم: فرزانه شعبانیان، دستیار تولید: کوروش مهابادی، دستیار تدارکات: پیمان فرزانه.

captcha