کد خبر: 1416246
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
به مناسبت نیمه شعبان‌المعظم؛

جشن «منتظران ظهور» در تفت برگزار می‌شود

خبرنگاران افتخاری/ عباسعلی سرداری: مراسم جشن «منتظران ظهور» به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) در شهرستان تفت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم جشن میلاد صاحب‌الزمان(عج) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت و کانون فرهنگی، هنری مراد و امامزاده سیدمحمد نیر(ع) در آستان مقدس امامزاده سیدمحمد نیر(ع) شهرستان تفت برگزار خواهد شد.

در این مراسم که در روز پنجشنبه، 22 خردادماه مصادف با شب نیمه شعبان برگزار می‌شود، برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی اجرا می‌شود.

captcha