
حجتالاسلام نوروزعلی قربانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر، در گفت وگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: به مناسبت نیمه شعبان، مسابقه کتابخوانی «فرازهایی از زندگانی حضرت مهدی(عج)» روز گذشته، جمعه 23 خرداد در ایرانشهر برگزار شد.
وی در ادامه اظهار کرد: این مسابقه ویژه همایش همنامان حضرت مهدی(عج) و مادر گرامیشان بوده که با شرکت علاقمندان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر بیان کرد: کتاب مسابقه بههمراه سؤالات تستی بین همنامان توزیع شده و در پایان، به ۱۴ نفر از نفرات برتر در پایان همایش جوایز ارزندهای اهدا شد.