انتشار نمایه «ادیان در قرآن» در پایگاه حوزه نت
کد خبر: 1423567
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

انتشار نمایه «ادیان در قرآن» در پایگاه حوزه نت

گروه فضای مجازی: نمایه «ادیان در قرآن» توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در حوزه نت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دانشنامه قرآن کریم به عنوان یک منبع مراجعه محققان و قرآن پژوهان در حال حاضر دارای بیش از دو هزار و ۱۵۰ مطلب است که به مناسبت‌های مختلف به روزرسانی و با مطالب جدیدتری اطلاعات ارزشمندی را به کاربران ارائه می‌کند.
نمایه «ادیان در قرآن» در سه بخش «قرآن و کتب آسمانی»، «قرآن و یهودیت» و «قرآن و مسیحیت» مطالب مناسبی را به محققان خود عرضه می‌کند.
از موضوعات این نمایه می‌توان به کلیاتی درباره قرآن، علوم قرآنى، ترجمه‌های قرآن، تفسیر قرآن، قرآن و اهل‌بیت(ع)، ادیان در قرآن، قرآن و تمدن‌ها، قرآن، هنر و ادبیات، پرسش و پاسخ‌های قرآنی و مراکز و مؤسسات قرآنى اشاره کرد.
خادمان قرآن، کتابخانه، نگارخانه، مصاحبه‌های قرآنى و قرآن در اینترنت و رسانه‌ها از دیگر موضوعات این نمایه به شمار می‌رود.
از مطالب این نمایه می‌توان به پیشینه علوم قرآنی، مسائل علوم قرآنی، علوم قرآنی در کتب تفسیری، پرسش و پاسخ‌های علوم قرآنی، قرآن و مستشرقان و کتابخانه علوم قرآنی اشاره کرد.
علاقه‌مندان برای مشاهده این دانشنامه می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

کاربران برای مشاهده بخش‌های مختلف سایت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی می‌توانند به نشانی www.noorsoft.org مراجعه کنند.

captcha