کد خبر: 1427937
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
امروز؛

محفل انس با قرآن در شهرستان سوسنگرد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان سوسنگرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن توسط معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش دشت‌آزادگان در شهرسوسنگرد برگزار می‌شود.

این برنامه قرآنی ساعت 22 پنج‌شنبه 19 تیر در حسینیه سبطین(ع) برگزار خواهد شد. مدیران مدیران مدارس و فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان در این مراسم حضور می‌یابند.

گفتنی است، سید عباس موسوی قاری قرآن برنامه است و نبی عبیداوی برنامه ابتهال را در این محفل قرآنی برعهده دارد. علی داغری و محمد کوتی نیز قاریان دانش‌آموز این محفل قرآنی هستند.

captcha