
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن توسط معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش دشتآزادگان در شهرسوسنگرد برگزار میشود.
این برنامه قرآنی ساعت 22 پنجشنبه 19 تیر در حسینیه سبطین(ع) برگزار خواهد شد. مدیران مدیران مدارس و فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان در این مراسم حضور مییابند.
گفتنی است، سید عباس موسوی قاری قرآن برنامه است و نبی عبیداوی برنامه ابتهال را در این محفل قرآنی برعهده دارد. علی داغری و محمد کوتی نیز قاریان دانشآموز این محفل قرآنی هستند.