عیادت رئیس بنیاد شهید کشور از جانبازان محلاتی
کد خبر: 1449204
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶

عیادت رئیس بنیاد شهید کشور از جانبازان محلاتی

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشو ر در سفر به محلات از جانبازان این شهرستان عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز پنجشنبه، 20 شهریورماه به همراه معاونان ستادی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان محلات به بیمارستان امام خمینی(ره) محلات رفت و از والدین شهدا و ایثارگران بستری در این بیمارستان عیادت کرد.

وی در ابتدا به دیدار جانباز گرانقدر حسین میری، از فرماندهان جنگ که  در چندین عملیات اعم از والفجر 8 ، کربلای 4 و 5 شرکت داشته و جزو اولین بسیجیان اعزامی از شهرستان محلات به جبهه بوده است با اهدای دسته گل از وی عیادت کرد.

شهیدی همچنین، در ادامه دیدارهای خود از خانواده شهدا در محلات ، به دیدار زهرا رضایی محلاتی، مادر شهید والامقام علی امامی پور رفت.

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران در دیدار با خانواده شهدا اظهار کرد: شما خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای ملت ما عزیزهستید و ما باید قدردان شما باشیم چراکه آسایش امروز ما مرهون فداکاری‌های شما و فرزندان شماست که برای این انقلاب و کشور سنگ تمام گذاشتید.

وی در ادامه سلام رهبر معظم و رئیس‌جمهور را به این بزرگواران رسانید و از خداوند متعال برای این آن‌ها طلب سلامتی و عافیت کرد.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه حضورش در بیمارستان به دیدار جانباز گرانقدر 50 درصد عباس یارمحمدی رفت.

یادآور می‌شود، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرهای محلات، دلیجان و اراک از برنامه‌های سفر چند روزه معاون رئیس جمهور به استان مرکزی است.

captcha