کد خبر: 1449221
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸

آغاز سال آموزشی جدید مدارس علمیه بانوان خوزستان

گروه اجتماعی: سال آموزشی مدارس علمیه بانوان خوزستان فردا، ۲۳ شهریور در سراسر استان آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالامیر سلطانی، مدیر مدارس علمیه بانوان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه فردا یکشنبه، 23 شهریور سال آموزشی مدارس علمیه بانوان خوزستان در سراسر استان آغاز می‌شود، گفت: در سال تحصیلی جدید، بیش از ۷۶۰ طلبه در سطح ۲ و ۳ حوزه در مدارس علمیه بانوان خوزستان پذیرش شدند.

وی ادامه داد: پنج‌شنبه، 20 شهریور ساختمان جدید مدرسه علمیه ریحانةالنبی شادگان افتتاح شد. این ساختمان در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع و با زیربنای یک هزار و صد مترمربع به بهره‌برداری رسید.

مدیر مدارس علمیه بانوان استان خوزستان گفت: ساختمان جدید مدرسه علمیه ریحانةالنبی دارای 5 کلاس 40 متری، 6 اتاق اداری، یک سالن کتابخانه و یک سالن چندمنظوره است که با حضور مسئولان محل شهرستان و هیئت اعزامی مرکز مدیریت مدارس علمیه بانوان استان افتتاح شد.

سلطانی گفت: همچنین فردا یکشنبه، 23 شهریور مدرسه علمیه بانوان شهرستان باغملک نیز با حضور مسئولان محلی، حجت‌الاسلام سید‌نورالدین طباطبایی، مؤسس حوزه و هیئت اعزامی مرکز مدیریت مدارس علمیه بانوان استان افتتاح می‌شود.

مدیر مدارس علمیه بانوان استان خوزستان در ادامه از آماده‌شدن مقدمات راه‌اندازی دو مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) در پادادشهر اهواز و صفی‌آباد دزفول خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این دو مدرسه برای سال تحصیلی جدید آغاز به کار می‌کنند.

captcha