
هادی بوالحسنی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی خورشید آل یاسین لرستان در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: دورههای آموزشی تربیت مربی قرآن این موسسه فردا، 25 شهریور به کار خود پایان خواهد داد.
وی افزود: دوره آموزشی تربیت مربی قرآن که به صورت فشرده دایر شده است پس از هفت روز برگزاری با برپایی آزمون به پایان خواهد رسید.
مدیرعامل مؤسسه قرآنی خورشید آل یاسین لرستان ابراز کرد: در این دوره، شرکتکنندگان در هر روز بالغ بر 12 ساعت مورد آموزش قرار گرفته و خود را برای سال تحصیلی جدید آماده میکنند.
وی در پایان بیان کرد: 22 شرکتکننده در این دوره آموزشی از بین 57 متقاضی، مورد گزینش قرار گرفته و مجوز حضور در دوره را کسب کردند.