رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ساز بودند
کد خبر: 1456084
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ساز بودند

گروه سیاسی: امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه گفت: جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس حاصل حماسه شور ایثار و ازخود گذشتگی رزمندگان اسلام بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر، امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه شب گذشته، 8 مهرماه در پارک بوم مسی با اشاره به سخنان امام راحل(ره) اظهار کرد: حفظ اسلام از جان مسلمانان بالاتر است، ما برای حفظ اسلام هرچه قدر شهید بدهیم بازهم کم است.
وی افزود: در قرآن کریم آمده است کسانی‌که در راه خدا می‌میرند اینها زنده‌اند و روزی این‌ها نزد خداوند ویژه است، شهدا به اذن الهی ما را می‌بینند. آیه قرآن می‌فرماید: آنها زنده‌اند ولی شما درک نمی‌کنید.
حجت‌الاسلام فقیهی‌فر اظها‌ر کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ساز بودند اینها از طریق ارتباط با خداوند به‌وسیله مناجات و خلوت‌گزینی روحیه می‌گرفتند و شبهای حمله با شور و نشاط فراوان با و جود اینکه کمترین امکانات جنگی را داشتند ولی منتظر فرمان حمله بودند تا بتوانند حقی که گردنشان است نسبت به حفظ انقلاب ادا بکنند.
وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: جوانان عصر امروز از رزمندگان الگو گرفته‌اند و این را به چشم می‌بینیم.
به گزارش ایکنا، این یادواره با حضور فرمانده سپاه ناحیه بندرلنگه، امام جمعه اهل تسنن بندرکنگ‌، مسئولان ادارات و سازماان‌های نظامی و انتظامی و بسیج برگزار شد و مسئولان پس از پایان مراسم از نمایشگاهی که توسط بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان(عج) بندرکنگ برگزار شده بود به‌عنوان‌، غرفه عفاف و حجاب، شهدا گمنام‌، جشنواره غذا با هدف کمک به کودکان سرطانی بازدید کردند.

captcha