
حجتالاسلام والمسلمین سیدقاسم هاشمی، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت زابل در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: حوزه علمیه سطح دو ویژه دورههای بلندمدت، از امروز دوشنبه، 14 مهر در این شهرستان آغاز بهکار میکند.
وی اظهار کرد: با ورود حوزه علمیه سطح دو در منطقه سیستان دیگر هیچ محرابی بدون روحانی نخواهد بود و انشاءالله مؤسسات و دانشکدههای تخصصی در این رابطه نیز راهاندازی میشوند.
هاشمی بیان کرد: تاکنون بیش از 50 طلبه برای شرکت در دورههای سطح دو حوزه ثبت نام کردهاند و امیداریم همچنان که این منطقه روحانیان بزرگی چون شهید مطهری، شهید حسینی طباطبایی، آیتاللهالعظمی سیستانی و آیتالله بختیاری تربیت کرده است، منطقهای مجتهدپرور باشد.