انتشار بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب دیجیتال به مناسبت دهه غدیر
کد خبر: 1458232
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

انتشار بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب دیجیتال به مناسبت دهه غدیر

گروه فضای مجازی: مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان به مناسبت عید غدیر(عید ولایت) به انتشار بیش از یکصد عنوان کتاب دیجیتال اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان به مناسبت دهه غدیر(عید ولایت)، اقدام به به‌روز‌رسانی و انتشار بیش از صد عنوان کتاب بصورت دیجیتال و به دو زبان فارسی و عربی در فضای مجازی کرده است.

این آثار با فرمت‌هایی همچون pdf ، java،android ،Html epub،ghm برای استفاده در رایانه، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت‌ها به صورت رایگان قرار گرفته است.

تاکنون بیش از هشتاد هزار نرم‌افزار با 114 موضوع مختلف به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی با قالب‌های مختلف نرم‌افزاری بر روی سایت این مرکز بارگذاری شده و برای استفاده عموم دوستداران معارف قرآن و عترت در سراسر جهان به صورت رایگان قرار گرفته است.

کاربرانی که دارای گوشی و تبلت با سیستم عامل ios هستند می‌توانند از فایل‌های epub و pdf استفاده کنند.

علاوه بر استفاده pdf در ویندوز، این امکان نیز وجود دارد که با استفاده از مرورگر فایرفاکس فایل‌های epub نیز خوانده شود. به این صورت که کاربران با دریافت و نصب افزونه‌ای پاب‌خوان مخصوص مرورگر فایرفاکس می‌توانند فایل‌های epub را بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی بر روی مرورگر خود باز کنند.

سرفصل‌های کتاب‌های دیجیتال شامل مع‌الغدیر، همراه با غدیر، هدیه عید غدیر، همراه با غدیر(کودکان)، بزرگداشت عید سعید غدیرخم، از عاشورا تا غدیر، پیروان غدیر در گذر تاریخ، حدیث غدیر سند گویای ولایت، داستان غدیر، عید غدیر در اسلام
سیری در الغدیر، آیات غدیر، اتحاد ملی و انسجام اسلامی در پرتو آموزه‌های غدیر، در ساحل غدیر، غدیر از دیدگاه اهل سنت، غدیر حقیقتی بر گونه تاریخ، غدیر محور وحدت اسلامی، غدیرشناسی و پاسخ به  شبهات، مفهوم غدیر، ره‌یافتگان به سوی غدیر و ندای ولایت در اولین کنگره بین‌المللی غدیر است.

کاربران برای مشاهده می‌توانند به سایت مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان به نشانی www.ghaemiyeh.com مراجعه و یا برای دانلود و نصب این افزونه می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

captcha