جشنواره «ولایت» در پدافند هوایی اراک در حال برگزاری است
کد خبر: 1459203
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
با محوریت آشنایی با زندگانی و سیره مقام معظم رهبری؛

جشنواره «ولایت» در پدافند هوایی اراک در حال برگزاری است

گروه اجتماعی: رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی مرکز آموزش درجه داری حضرت علی‌اکبر(ع) اراک از برگزاری جشنواره ولایت با محوریت آشنایی با زندگانی و سیره مقام معظم رهبری در این مرکز خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدصادق قادری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی مرکز آموزش درجه داری علی اکبر(ع) اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: جشنواره ولایت به‌مناسبت دهه ولایت و امامت از سوی مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی‌اکبر(ع) پدافند هوایی خاتم‌النبیاء(ص) این شهر در حال برگزاری است.

وی اعلام کرد: به‌مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت جشنواره ولایت با محوریت آشنایی با زندگانی و سیره مقام معظم رهبری در مرکز آموزشی پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) اراک در حال برگزاری است.

قادری اضافه کرد: به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر جوانان این یگان نظامی حجت‌الاسلام میرعمادی، نماینده ولی فقیه استان لرستان و سردار غیاثی‌راد، مشاور فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت‌الاسلام قادری در ادامه به تشریح ویژه‌برنامه‌های جشنواره ولایت پرداخت و اظهار کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات سه گانه دیگاه بزرگان، علما و اندیشمندان داخلی و خارجی پیرامون مقام معظم رهبری، نگاهی به زندگی شخصی رهبر فرزانه انقلاب و رهبری و مدریت بحران‌ها از جمله برنامه‌هاست که در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این مطلب که فراخوان مقاله با عنوان جایگاه ولایت فقیه در اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از برنامه‌های این جشنواره است، اضافه کرد: مسابقه کتاب‌خوانی تحت عنوان ولایت فقیه، ولایت فرزانگان، برگزاری نمایشگاه عکس و طرح حفظ آیات موضوعی ولایت توسط هنرجویان و سربازان این یگان از دیگر برنامه‌هاست.

قادری، جلسه تفسیر قرآن با موضوع ولایت و برگزاری مسابقه ویژه همسران کارکنان با عنوان جایگاه زن در کلام رهبری را از برنامه‌های در دستور کار خواند و اظهار کرد: تهیه و توزیع بسته فرهنگی، برگزاری مسابقه ویژه فرماندهان با محوریت انتظارات رهبری از مسئولان و فرماندهان از دیگر برنامه‌های جشنواره ولایت است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی مرکز آموزش درجه‌داری علی‌اکبر(ع) اراک در پایان، پخش کلیپ از زندگی مقام معظم رهبری و موضوع ولایت، تهیه و پخش تراکت‌های گفته‌ها و نکته‌های مقام معظم رهبری و برگزاری مسابقه با همین عنوان و برگزاری سرود سربازان ولایت را از دیگر برنامه‌های جشنواره ولایت عنوان کرد.

captcha