تلاش یهودیان نیویورک برای مقابله با اسلام‌هراسی
کد خبر: 1459521
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

تلاش یهودیان نیویورک برای مقابله با اسلام‌هراسی

گروه بین‌الملل: ائتلاف «یهودیان علیه اسلام‌هراسی» در نیویورک در یک ویدئوی جدید، اظهارات نادرست علیه مسلمانان، اسلام‌هراسی در رسانه‌ها و نصب تبلیغات ضداسلامی در مترو و اتوبوس‌ها را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «On Islam»، ائتلاف «یهودیان علیه اسلام‌هراسی» در بیانیه‌ای اعلام کرد: همه ما نگران تبلیغات ضد اسلامی بودیم که اخیراً بر روی اتوبوس‌ها و در ایستگاه‌های مترو نصب شده است.

این بیانیه افزود: در تلاش برای مقابله با این مسئله، متوجه شدیم که اسلام‌هراسی بسیار گسترده‌تر از ابعاد این تبلیغات شده است و تصمیم گرفتیم که با ساخت این ویدئو واقعیت را برای جامعه یهودیان و دیگر اقشار روشن‌تر کنیم.

اعضای این ائتلاف اظهار امیدواری کردند، کسانیکه این ویدئو را تماشا می‌کنند، الهام بگیرند و در کنار دیگر افراد و گروه‌ها در داخل و خارج از جوامع اسلامی برای مقابله با اسلام‌هراسی و برای گسترش صلح، عدالت و عزت برای همه انسان‌ها تلاش کنند.

در حال حاضر در برخی ایستگاه‌های متروی نیویورک و اتوبوس‌های شهری، پوسترهایی از سوی گروه اسلام‌ستیز «ابتکار آمریکایی دفاع از آزادی» به سرپرستی  پاملا گلر، یهودی اسلام‌ستیز آمریکا، نصب شده است که در آن قرآن و مفاهیم اسلامی هدف حمله قرار گرفته‌اند.

آمارها حاکی از آن است که اسلام‌هراسی در جامعه آمریکا در حال افزایش است و مردم آمریکا اطلاعات بسیار اندکی در مورد اسلام و مسلمانان دارند.

captcha