ائتلاف شیاطین در اصل حمایت از داعش است نه مبارزه با آن
کد خبر: 1462740
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۵

ائتلاف شیاطین در اصل حمایت از داعش است نه مبارزه با آن

گروه اندیشه: منتخب مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه ائتلافی ضد داعش خود به وجود آورنده داعش است و این جنگ زرگری است.

نادر قاضی پور منتخب مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی با اشاره به گروه ائتلافی ضد داعش، اظهار کرد: داعش تنها نیست و همفکرانی مانند ترکیه و عربستان و آمریکا و اسرائیل حامی این گروه تکفیری است.

وی با اشاره به حضور بعثی‌های عراق در راس این گروه تکفیری ادامه داد: بازماندگان نیروهای مسلح ارتش بعثی صدام بیشترین حضور را در این گروه دارند و هدایت و فرماندهی آنان را به عهده گرفته‌اند.

وی هدف اصلی از تشکیل داعش را ضربه زدن به ایران دانست و گفت: بحث تشکیل طالبان در منطقه و حمله به افغانستان و عراق و مبارزه با حزب‌الله و جنگ‌های نوارغزه همه به خاطر قطع حضور ایران در منطقه اتفاق افتاده است.

قاضی‌پور بیان کرد: در حال حاضر نیز گروه تروریستی داعش را در منطقه ایجاد کرده‌اند تا با توجه دادن اذهان عمومی به مساله داعش ایران را از پرداختن و مقابله کردن با جنایات رژیم غاصب صهیونیسم باز دارند.

وی جنگ گروه ائتلافی ضد داعش را جنگ زرگری معرفی کرده و خاطرنشان کرد: گروه ائتلافی خود تشکیل دهنده داعش است و این تنها یک جنگ زرگری و فریب اذهان عمومی جهان است.

نادر قاضی‌پور به هدف اصلی گروه ائتلافی اشاره کرده و ادامه داد: گروه ائتلافی تشکیل شده است تا دو کار را در منطقه بکند اول اینکه حکومت بشاراسد را در سوریه از بین ببرد و دوم از پیشروی ایران در منطقه جلوگیری کند.

وی نوشتن لااله الاالله و محمد رسول الله(ص) را بر روی پرچم‌های این گروه فاسد برگرفته از شیوه‌های حیله‌گرانه معاویه در مقابله با امام علی(ع) دانست و گفت: با تشکیل این گروه تاریخ دوباره تکرار می‌شود.

منتخب مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در این گروه تکفیری بحث شیعه و سنی مطرح نیست بحث قرآن و اسلام مطرح است و هدف آن‌ها زشت نشان دادن چهره اسلام به جهانیان است.

 

captcha