اجرای طرح قرآنی «نور» در پدافند هوایی اراک
کد خبر: 1464883
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
همزمان با دهه اول محرم صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح قرآنی «نور» در پدافند هوایی اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس عقیدتی ـ سیاسی مرکز آموزش‌های پدافند هوایی اراک از اجرای طرح قرآنی نور همزمان با دهه اول محرم در این مرکز خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدصادق قادری، رئیس عقیدتی - سیاسی مرکز آموزش‌های پدافند هوایی اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ضمن تسلیت و تعزیت به‌مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سومین سپهر آسمان امامت و ولایت حضرت اباعبداالله(ع) و یاران باوفای ایشان، گفت: جوانان باید از این فرصت الهی به نحو احسن استفاده کرده و خود را برای مبارزه با شیطان نفس در ماه‌های آینده سال آماده کنند.

وی با بیان این مطلب که امام حسین(ع) و یاران صدیق ایشان با خون پاک خویش از اسلام و ارزش‌های آن پاسداری کردند، اضافه کرد: امروز نوبت ما و فردا نوبت فرزندان فهیم و ولایت‌مدار این نظام است که ارز‌ش‌های اسلامی را ارج نهاده و در حفظ و صیانت از آرمان‌های آن با خون خویش پاسداری کنند.

حجت‌الاسلام قادری در ادامه با بیان برخی از برنامه‌های در دستور کار این یگان پرداخت و اظهار کرد: مراسم استقبال و سیاه‌پوشان این مقر فرماندهی ماه محرم با حضور فرماندهان و سربازان برگزار شد.

وی با اشاره به این مطلب که امام حسین(ع) به‌خاطر زنده نگاه‌داشتن اسلام و قرآن و پیاده‌سازی شعائر اسلامی به ویژه امر به‌معروف و نهی از منکر از خون خویش گذشتند، افزود: مجموعه کارکنان این یگان و تعدادی از سربازان در عملی خداپسندانه اقدام به اهدای خون به بیماران نیازمند کردند.

حجت‌الاسلام قادری از مسابقه مقاله‌نویسی با عنوان امروز همان عاشورای 61 (هجری قمری) خبر داد و گفت: بیشتر برنامه‌های این یگان حول محور امر به‌‌معروف و نهی از منکر تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه سخنان خویش به اجرای طرح قرآنی نور نیز اشاره کرد و گفت: کارکنان این مرکز فرماندهی با حفظ آیات نورانی در رابطه با امر به‌معروف و نهی از منکر در این مسابقه شرکت دارند.

حجت‌الاسلام قادری با بیان این مطلب که مسابقه کتابخوانی از خلاصه کتاب حماسه حسینی شهید مطهری ویژه سرابازان در حال برگزاری است، تبلیغ چهره به چهره توسط گروه آفتاب، برپایی مراسم عزاداری به همراه سخنرانی و مداحی، اجرای روزانه برنامه آداب محرم توسط روحانیان، پخش کلیپ روزانه سخنان بزرگان در رابطه با محرم و پخش بروشورهایی با عنوان سبک زندگی عاشورایی را از دیگر برنامه‌های در دستور کار بیان کرد.

captcha