کد خبر: 1465647
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
طی مراسمی؛

خیرین خادمین عتبات عالیات لرستان تجلیل شدند

گروه اجتماعی: دز دومین همایش تکریم از خیرین خادمین ستاد عتبات عالیات استان لرستان، امروز، هشتم آبان از چهار نفر از خیرین این ستاد تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در دومین همایش تکریم از خیرین خادمین ستاد عتبات عالیات که امروز، هشتم آبان در محل سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان استان لرستان برگزار شد، از چهار نفر از خیرین این ستاد تجلیل شد.
در این مراسم از سید محمد موسوی، حجت‌الاسلام ترکی، کربلایی اسماعیل حسنوند و سیده طاهره موسوی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در بخشی از این همایش، تعزیه حضرت علی اکبر(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) اجرا شد.

captcha