
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در دومین همایش تکریم از خیرین خادمین ستاد عتبات عالیات که امروز، هشتم آبان در محل سالن همایشهای دانشگاه فرهنگیان استان لرستان برگزار شد، از چهار نفر از خیرین این ستاد تجلیل شد.
در این مراسم از سید محمد موسوی، حجتالاسلام ترکی، کربلایی اسماعیل حسنوند و سیده طاهره موسوی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
در بخشی از این همایش، تعزیه حضرت علی اکبر(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) اجرا شد.