برگزاری همایش «رهروان زینبی» در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 1470373
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
همزمان با دوازدهم ماه محرم صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش «رهروان زینبی» در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش بزرگ «رهروان زینبی» در استان همزمان با سراسر کشور در سه بقعه متبرکه شاخص استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محسن غلامیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، برگزاری همایش رهروان زینبی را از برنامه‌های شاخص اوقاف و امور خیریه استان در ماه محرم دانست و افزود: این طرح در جوار سه بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه همایش رهروان زینبی در قالب تجمع بزرگ بانوان برگزار خواهد شد، تبیین سیره و شخصیت حضرت زینب(س)، تشریح خطبه ایشان در کوفه، تجلیل از مادران شهید و قرائت میثاق نامه بانوان که برگرفته از مبانی و اهداف نهضت حسینی است را از مهم‎ترین برنامه‎های همایش رهروان زینبی برشمرد.

به گفته وی، این برنامه مذکور در آستان امامزادگان حلیمه و خاتون(س) شهرکرد، میرحیدرشاه(ع) شهر نقنه شهرستان بروجن، محمد ابن علی(ع) روستایی منجرموئی شهرستان لردگان اجرایی خواهد شد.

غلامیان حضور گسترده بانوان را از ویژگی‌های شاخص این برنامه دانست و اظهارکرد: در این مراسم از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، بسیج خواهران، حوزه‌های علمیه خواهران، دانش‌آموزان و دانشجویان نیز استفاده می‌‏شود.

به گزارش ایکنا، همایش «رهروان زینبی» پنج شنبه، 15 آبان ماه مصادف با دوازدهم ماه محرم از ساعت 15:30 در امامزادگان شاخص چهارمحال و بختیاری برگزار می‏‌شود.
 

captcha