کد خبر: 1471068
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴

برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد امام علی(ع) چابهار

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن هر هفته روزهای چهار‌شنبه‌، پنج‌شنبه و جمعه در مسجد امام علی‌(ع) چابهار برگزار می‌شود.

سکینه دارابی‌، مسئول مؤسسه قرآنی امام علی(ع) چابهار در گفت‌وگو با خبر‌گزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، با بیان این خبر گفت: محفل انس با قرآن هر هفته روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در مسجد امام علی(ع) چابهار برگزار می‌شود.
مسئول مؤسسه قرآنی امام علی(ع) چابهار بیان کرد: این محفل انس با هماهنگی اداره تبلیغات چابهار ویژه آقایان بدون محدودیت سنی  و توسط استاد صادقی برگزار می‌شود.
وی افزود: در این جلسات قرآنی علاوه بر قرائت قرآن به اشکالات و نکات تجویدی و ترجمه قرآن نیز پرداخته می‌شود.
دارابی در پایان هدف از برگزاری این جلسات قرآنی را مؤانست دوستداران قرآن با خدا و شریعت بیان کرد.

captcha