
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، طی سومین مجمع عمومی عادی اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان هرمزگان، «معصومه امیرزاده» به مدت دو سال به عنوان مدیر عامل این اتحادیه مشخص شد.
در این مجمع انتخاب هیئت مدیره جدید، ابوذر کرتی به عنوان رئیس هیئت مدیره، حجتالاسلام سیدباقر درخشان به عنوان نایبرئیس، عباس بشیریزاده، علی جعفری و حجتالاسلام سیداحمد موسوی قمی به عنوان عضو و محمدامین شمسایی و سوسن اسماعیلی به عنوان بازرسان انتخاب شدند.
این مجمع با حضور حدود 30 مؤسسه که حق رأی و دارای مجوز از دارالقرآن الکریم استان هستند، برگزار شد و سپس اعضای هیئت مدیره جدید «معصومه امیرزاده» را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند. امیرزاده همچنین مسئول مؤسسه بهشت بندرعباس است.
این انتخابات با حضور حمیدرضا نداف از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برپا شد.